Informatie
We vinden klantvriendelijk erg belangrijk en daarom willen wij je zo snel mogelijk een antwoord op je vraag geven. Daarom hebben wij hieronder de meest gestelde vragen alvast voor je beantwoord.
Veelgestelde Vragen
Mocht je een vraag hebben check dan even FAQ's hieronder. Indien je vraag hier niet tussen staat neem dan contact met ons op.
Waarom heb ik geen mail ontvangen?
Als je een bestelling hebt gedaan, maar geen e-mail hebt ontvangen. Controleer dan altijd eerst de map ongewenste e-mail (Spam) als hij niet in je Postvak In (Inbox) staat.
Controleer ook of je het juiste e-mail adres hebt gebruikt, anders kunnen we helaas geen berichten versturen.
En als laatste controleer of je mailbox niet vol zit, want als dat zo is, dan kan je onze berichten niet ontvangen.
Ik heb een onjuist e-mailadres ingevuld, wat nu?
Zorg altijd dat je voordat je een bestelling plaatst of een contactformulier invult of het ingevulde e-mailadres correct is, anders kunnen wij geen contact met je opnemen.
Mocht het per ongeluk toch mis zijn gegaan, neem dan contact met ons op en dan gaan wij kijken wat we voor je kunnen doen, maar hierdoor kan het wel langer duren voordat je kan beginnen met het haken van onze patronen.
Hoe kan ik het patroon openen?
Wij verzenden de patronen in PDF-bestand. Hiervoor heb je een PDF-lezer nodig op je laptop/pc en op je telefoon/ipad heb je hiervoor een app nodig om pdf-bestanden te openen.
Mag ik de patronen delen/doorverkopen?
Nee, dit mag niet. Op alle haakpatronen (inclusief de gratis haakpatronen) en foto's van Yarneez zit copyright. Dit betekent dat de patronen niet (deels/of in geheel) mogen worden gedeeld, vertaald, gekopieerd, gepubliceerd en/of (door)verkocht. Ook publicatie van (delen van) de patronen op internet of elders is niet toegestaan. De patronen zijn alleen voor persoonlijk gebruik!
Mag ik Yarneez wel vernoemen in mijn bericht?
Als je een van onze patronen maakt dan vinden wij het heel erg leuk als je daarbij een linkje plaatst naar @yarneez op social media.
Mag ik mijn gehaakte Yarneez knuffels en poppen verkopen?
Knuffels en Poppen die gemaakt worden aan de hand van onze patronen mogen mits hobbymatig worden verkocht. Dit betekent dat je geen grote hoeveelheden van de knuffels mag verkopen.
Als je de knuffels en/of poppen verkoopt, zouden wij het wel heel erg waarderen als je erbij vermeld dat de knuffels/poppen gemaakt zijn naar het patroon van Yarneez.
Ik heb met bankoverschrijving betaald. Hoe lang duurt het voor ik de patronen kan ontvangen?
Omdat bij bankoverschrijving wij handmatig de order op betaald moeten zetten kan er enige tijd overheen gaan. Wij proberen dit in elk geval binnen 48 uur te doen.
Mocht je binnen 48uur geen bericht hebben gekregen dat de betaling is verwerkt, neem dan contact met ons op.
Een uitzondering op de 48uur kan zijn, dat wij met vakantie zijn, maar dit kan je dan ook altijd op de website terug lezen.
Hoe wordt mijn bestelling verzonden?
Omdat wij alleen met digitale producten werken worden alle bestellingen per e-mail verzonden.
Ook kan je de bestelde producten na ontvangst van de betaling terugvinden in je account.
Kan ik mijn bestelling retourneren?
In verband met copyright kunnen onze bestellingen na betaling niet worden geretourneerd. Omdat na betaling de patronen direct geautomatiseerd naar u worden gemaild.
Banknaam: ABN AMRO
IBAN: NL17ABNA0481288937
BIC: ABNANL2A
Volg ons!
Openingstijden
De webshop van Yarneez is 24/7 geopend.