Betalen
Op welke manier kan ik mijn bestelling betalen?
Bij ons kan je betalen met bankoverschrijving, iDEAL, Bancontact, Klarna of PayPal.
Wanneer moet ik mijn bestelling betalen?
Bestellingen dienen direct bij het afronden van een bestelling betaald te worden. Of achteraf via één van de aangeboden betaalmethoden.
- De vergoeding die Yarneez aan Klant vraagt voor het gebruik van een bepaald betaalmiddel bedraagt ten hoogste de kosten van het gebruik daarvan voor Yarneez.
Moet ik betaalkosten betalen?
Voor de betaalmethode iDEAL en Bancontact worden geen betaalkosten in rekening gebracht. Indien je kiest voor Klarna of PayPal berekenen wij de betaalkosten door van de betreffende betaalmethode.
Verzenden & Retourneren
Wat zijn de verzendkosten?
Wij bieden gratis verzenden aan. Omdat onze producten digitaal via e-mail worden verzonden berekenen wij geen verzendkosten.
Hoe lang duurt het voor dat de producten worden geleverd?
Zodra de betaling is ontvangen en verwerkt worden de producten direct per e-mail verzonden. Bij gebruik van de betaalmethoden iDEAL, Bancontact, Klarna of Paypal zullen de producten direct worden verzonden.
Wanneer wordt gekozen voor bank overschrijving, dan zijn wij afhankelijk van wanneer de bank de overschrijving verwerkt en moeten wij handmatig de bestelling op betaald zetten, voordat de patronen worden verzonden. Daardoor kan het bij deze betaalmethode langer duren voordat je de patronen ontvangt. De verzendtijd kan dan maximaal 48 uur duren na ontvangst van de betaling.
Kan ik de patronen retourneren?
In verband met het copyright kunnen de patronen niet geretourneerd worden.
Kan ik een order annuleren of mijn geld terug krijgen?
Omdat onze patronen na betaling direct worden verzonden kunnen wij orders niet meer annuleren. Vanwege de copyright kunnen wij dan ook geen geld terug geven, nadat de order is betaald.
Banknaam: ABN AMRO
IBAN: NL17ABNA0481288937
BIC: ABNANL2A
Volg ons!
Openingstijden
De webshop van Yarneez is 24/7 geopend.